پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
سید رضا تقوی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با صدور پیامی به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: خون شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی، استواری نظام اسلامی را بیشتر کرده و همرزمان ایشان و مجاهدان با صلابت انقلاب اسلامی را برای گرفتن انتقام خون ایشان مصمم‌تر می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی آمده است: شهادت مالک اشتر سید علی و یار دیرین مقام معظم  رهبری، سردار دلها، سرباز اسلام و ولایت و فرمانده شجاع، فداکار و بی نظیر جبهه مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی مهندس، معاون حشدالشعبی و جمعی از مدافعین حرم را به محضر مبارک حضرت بقیةالله الاعظم (روحی له الفدا)؛ مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ملت شهیدپرور ایران اسلامی، بسیجیان دلاور، جهادگران خدوم و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

در این پیام با تاکید بر این که این مبارز عاشق و عابد عارف، عمری را در راه اعتلای اسلام عزیز گذراند و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله اش را شهادت قرار داد، همچنین آورده شده است: آمریکای جنایتکار بداند:  «الْقَتْلَ لَنا عادَةٌ وَ کَرامَتَنَا الشَّهادَةُ»؛ کشته شدن در راه خدا، عادت دیرین ما و شهادت، مایه کرامت و افتخار ماست. بی شک ملت بیدار و قهرمان ایران شهادت چهره‌ بین‌المللی مقاومت را بی پاسخ نخواهند گذاشت و منتظر انتقام سخت و شدید جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشد که إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ  و جهادگران خط سرخ مقاومت برای گرفتن انتقام سخت از خون سردار فداکار و عزیزمان جامه رزم را محکم تر می‌بندند.

در خاتمه پیام نیز آمده است: یقین می‌دانیم خون شهید سردار سپهبد سلیمانی استواری نظام اسلامی را بیشتر و مجاهدان با صلابت انقلاب اسلامی را برای گرفتن انتقام خون ایشان مصمم‌تر می‌کند. از درگاه خداوند متعال برای آن شهید بزرگوار و همرزمان شهیدش علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای همسر، فرزندان و خانواده این عزیزان اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت می نمایم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha